Företagsnyheter

Hem / Nyheter / Företagsnyheter / Vår hemsida är online
Av admin Företagsnyheter

Vår hemsida är online

Företaget har ett överlägset geografiskt läge, strikt intern ledning, stabil kvalitet (med exportorder från det professionella tekniska teamet) och varmkuddsservice, den föredragna leverantören för plaggföretagens samarbete.

Huzhou Colorful Textile Co., Ltd.

Huzhou Colorful Textile Co., Ltd. ligger i Zhili Town High-tech Industrial Park, Kinas barnklädesstad. Den huvudsakliga produktionen och försäljningen av plysch varp-stickade produkter: för barnkläder spandex supermjuk och ollie sammet produkter, jämfört med marknaden har uppenbara kostnadsprestanda. På grund av minskningen av lager av mellanlänkar, kontrollera helt prisfördelen. Företaget har ett överlägset geografiskt läge, strikt intern förvaltning, stabil kvalitet (med exportorder från professionella tekniska team), varmkuddeservice, den föredragna leverantören för plaggföretagens samarbete.

Mer om oss

Lämna Ett meddelande